woensdag 22 juli 2009

#19

Deze scheelt weer. Ik heb al een Hyves, Facebook en Linkedin. Dus voorlopig vind ik dat wel even genoeg. Hyves is vooral leuk voor de gein. Zo wat uitwisselen met je neefjes en nichtjes. Facebook heb ik op uitnodiging gemaakt van familie in het buitenland en linkdin meer beroepsmatig. Via Hyves heb ik weer contact gekregen met een oud studiegenootje. dat was leuk. Op Linkdin ben ik nog niet zo lang actief. Wel al wat mensen uitgenodigd en toegevoegd. In mijn omgeving wel diverse mensen die het gebruiken voor hun werk en netwerk.

We hebben wel eens gedacht om voor een mediawijsheidscursus een speciale hyves pagina te maken. Uiteindelijke niet voor gekozen. Wel hebben we ons ook eens de vraag gesteld of een hyves pagina alle investeringen waard is. Is dat de manier om je publiek te bereiken? Linkedin is natuurlijk handig voor je netwerk, kan ik me zo voorstellen. Zelf nog niet zo bij de hand gehad voor mezelf.

1 opmerking:

Geertje zei

Je schiet al lekker op, je hoeft nu nog maar 4 dingen meer te doen en je loopt zelfs al voor op het schema.

Groet, Geertje