donderdag 9 juli 2009

#13 online toepassingen


Nou deze (googledocs) is wel erg handig. Ik heb het al eerder gebruikt met een collega. Ontzettend handig om te vermijden dat je met 10 versies in je bestanden zit. Maakt het allemaal rommelig. Met google-docs heb je altijd de meest recente versie. Een nadeel is dat je maar tot 1 mb mag gaan. Dus laatst wilde ik een document er in zetten om daardan met meer aan te gaan werken, maar het document was te groot. Dat is dus wel erg jammer!
en uh: tijdens mijn experimenten in het vakantiedossier heb ik er misschien wel een beetje een zooitje van gemaakt met het toevoegen van gadgets. Maar de puzzel is wel fun.

2 opmerkingen:

petra zei

Google docs is ook handig bij powerpoint presentaties. Deze zijn vaak zo groot dat ze via mail niet te verzenden zijn.

marianne mulder zei

Google docs heeft juist beperkte ruimte, tenminste daar liep ik tegen aan.......