maandag 22 juni 2009

#12 twitter


Deze was gelukkig een beetje een makkie. Op twitter zat ik namelijk al. Ach, en dat was meer voor de fun en nieuwsgierigheid. 2 neven van mij volg ik en die hebben zo'n superinteressant leven. Dan weer in Wenen, V.S. Duitsland etc. voor werk. En steeds als ik twitter zit ik op de bank te werken aan 23 dingen. Maar goed de laatste weken is de zin van Twitter wel duidelijk geworden tijdens de situatie die nu in Iran zich afspeelt.
Maar zo ook vanavond op tv de waarschuwing niet te veel te zeggen waar je bent, want ook inbrekers hebben twitter ontdekt. Dus als ik komende zomer in de bergen zit laat ik twitter even voor wat het is.

2 opmerkingen:

petra zei

Er zijn van die mensen die twitterern de hele dag en mensen die zeggen: "laat maar even voorbij gaan". Maar je weet dat het bestaat en hoe het werkt en dat telt.

Josine Schuilenburg zei

Ha Marianne!

Wat is je ID op Twitter? Ga ik je volgen...als het mag tenminste.
Vond het leuk je woensdag weer even te spreken! Vast een goed weekend en tot snel,

groet Josine