maandag 8 februari 2010

2 opmerkingen:

Anoniem zei

I am able to make link exchange with HIGH pr pages on related keywords like [url=http://www.usainstantpayday.com]bad credit loans[/url] and other financial keywords.
My web page is www.usainstantpayday.com

If your page is important contact me.
please only good pages, wih PR>2 and related to financial keywords
Thanks
Illegopoide

Anoniem zei

Hey Marianne,

Leuk zoveel berichtjes van mijn coach! Binnenkort eens wat bekijken bij jou. Altijd leuk, andere blogs lezen :)
Ik ben benieuwd of iemand het weet van Flickr, zou wel leuk zijn om je eigen foto's met die dingen te gebruiken.
Als ik te snel ga moet je het zeggen hoor hahaha, volgens mij is het wel een beetje overdreven, maar ik zit er lekker in en het is allemaal best leuk.

Fijn weekend!
Groetjes,
Inge